Service & Support

Service & Support
We gaan jou blij maken.
Natuurlijk met goede instrumenten. Maar: de manier waarop wij met jou omgaan, vinden we minstens zo belangrijk. Daarom besteden we veel aandacht aan onze service en support. Want als jij een investering doet, wil je dat de afzender óók bereikbaar is als het instrument vragen oproept of als er onverhoopt iets niet doet wat wij beloofden dat het zou doen.
Oftewel, lukt er iets niet? Schroom niet en schakel je ons in. Neem contact op met Maurits Noordman via +31 6 53 70 87 27. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar.
Onze support bestaat uit het volgende:
- Installatie
- Preventief onderhoud
- IT-ondersteuning
- Apparatuur te leen in noodgevallen
- Hulp en ondersteuning (ook tijdens (koop)avonden en in het weekend)
- Training en advies op maat.
En eigenlijk alles wat je verder nodig hebt. Wij vinden het belangrijk dat – no matter what – jouw zaak optimaal door kan draaien.